|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-24, 11:56 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Newrds - Är det bra eller dåligt?(train-sim.com!)
Hej!
Jag såg ett tilläg till vägarna som är bra i stadsrutter! Är detta paket något som ni har erfarenhet?(OG?) Det kanske förstör något för Xtracks eller något sådant och därav skulle jag vilja ha kommentarer på detta tilläg![] Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
|
2004-01-24, 16:51 | #2 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
NewRoads är vägarnas motsvarighet till XTracks och rekommenderas starkt om du kör med XTracks sedan förut. Steven Masters är huvudkoordinator bakom NewRoads men liksom med XTracks ingår bidrag från flera olika utvecklare. Steven har även bidragit med spår till XTracks.
Inga som helst konflikter med XTracks, de två går utmärkt ihop. Se bara till att använda den mest aktuella standardiserade tsection.dat. Är ett tag sedan NewRoads uppdaterades senast så för tillfället är det XTracks som har den mer aktuella (i själva verket den nu aktuella versionen). /Okrasa okrasa @ xtracks.tk www.xtracks.tk |
2004-01-25, 00:15 | #3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Ok, då tackar jag för den mycket fina informationen och laddar hem dett underbara paket![]
Nu kanske man får lite bättre vägsystem! Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHS eller DVD filmer av verkliga tåglinjer? | Perre | Tågbilder | 2 | 2005-01-11 13:26 |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 21:10 |
Splines eller objekt? | MatsH | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2004-11-18 16:27 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 17:31 |