![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Hoj !
När jag dubbelklickar på instalationsfilen till kmjakten ( den senaste ) så står det som följer, This installed track databas for this route is version 315, the act is to version 314. Har nyligen instalerat om hela mts.tacksam för expertrådgivning i ärendet i fråga MVH PDSK Pdsk |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag vet att man kan göra en "rebuild track database" i RE och det är nog det som inte stämmer! ![]() Aktiviteten är gjord för rebuild versoin nummer 314 men i kmj 3.1 så har Hawk gjort en rebuild igen och då har det blivit 315! ![]() Saken är en gissning som jag tror har med det att göra! Det ska dock ej påverka msts enligt andra!?[:I] Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Tack för svaret, jag gissade faktiskt att det skulle kunna bero på just det du nämner, tyvärr är mitt kunnande inte på topp.
MVH Pdsk Pdsk |
![]() |