|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Jag är uppe nu och "åker" rullstol
. Och jag fick en hjärnblödning och ingen hjärnskakning. Halkade och fick den när jag skulle hjälpa mamma som också hade halkat. Blödningen var utanför hjärnan men innanför skallbenet, kan skicka en bild på mig själv sen när jag kommer hem (ligger i Uppsala just nu).Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
|
|
|
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Inget Rajtan Tajtan här inte! | Riitta | Off-topic | 3 | 2003-05-15 20:41 |
| Varför funkar inte länkarna??? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-09-16 21:42 |
| Varför kan man inte maila sörre filer ppå hotmail. | prymikom | Off-topic | 1 | 2002-09-08 02:28 |
| Varför byter ni inte tillbaka till dom fina färger | Hawk | Off-topic | 2 | 2002-08-23 01:27 |
| Krig, va då, ja vill inte ha nått krig | Hawk | Off-topic | 9 | 2002-07-18 12:49 |