![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nybörjare
|
![]() Tog mig i kragen och fixade i ordning några gamla byggnader för nerladdning ikväll: ![]() ![]() Och dessutom: ![]() Finns att hämta på: http://hem.passagen.se/mpo/trainz/ Vore förresten kul att se lite mer skärmbilder på banorna alla ni därute bygger, för ni bygger väl, eller sitter alla och väntar på TRS2004 som jag? ![]() /magnus |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Hej mpo!
Ditt godsmagasin har man längtat efter ett tag nu ser väligt bra ut det måste ja bara ha hehe ![]() ![]() Bilder var det får se om man kan fixa farm nått till imorrn kväll på det man håller på nu [8D] M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Äntligen kom din väderkvarn! Jag ska också försöka visa lite bilder på mitt banbygge var det lider...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack, Signalskåpet och kabelrännan/kabelkanalen passar perfekt på min bana jag bygger, skall försöka få någon del av den helt färdig, just nu så bygger jag lite här lite där så det finns inte så mycket att visa just nu.
Planerar samtidigt var dom nya objekten från TRS2004 skall läggas in när dom kommer. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Signalskåpet står här i stan där jag bor, och MPO byggde det från mina foton. Kul att se att det man fotar kommer till nytta. Bygg på bara.
//Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |