|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-02-12, 19:47 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Msts-akuten.com öppnar upp portarna i en TÄVLING!!
Hej!
Det är nu lite stilla på msts-akuten och det vill vi råda bot på Kolla in denna tävlingen som pågår fram till 26/2(2 veckor, kan förlängas om inte tillräckligt många bidrag inkommer i tid![:I]) Ni läser mer om tävlingens mål och priserna som är sponsrade från Banbyggarna![8D][] TACK! Ni måste läsa här nedan för att få reda på vad tävlingen går ut på och så vidare FAKTA OM TÄVLINGEN OCH JURYN FINNES HÄR: TÄVLA NU! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
|
2004-02-12, 20:35 | #2 |
Guest
|
Kul initiativ! Roligt med tävlingar på msts-akuten, sådana är efterlängtade! Riktigt bra och seriöst upplägg. Man kanske ska ta och skicka in någon guide? Jag får fundera över vad min guiden ska handla om medan jag frestas av de finfina priserna.
____________________ / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2004-02-13, 12:52 | #3 |
Moderator
|
Kan sägas att alla bidrag ska mailas in till:
Msts-akuten's mail MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
2004-02-24, 17:03 | #4 |
Moderator
|
Hej igen...
Det verkar inte finnas något intresse på forumet att få ett nytt tilläg till msts hemskickat helt gratis i en enkel tävling?[V] Det är slut den 26/2 som sagt(NU PÅ TORSDAG!) och jag trodde nog att det skulle komma in något bidrag? Kanske jag har att vänta en rusning av bidrag framöver onsdagen?[][] EDIT: Vi har nu fått in 2 guider på msts ämnet och kan därmed förvänta oss att två personer på forumet kan skatta sig lyckliga om vi inte får in fler bidrag?[] Bidragsgivarna tackas och har nu fått sina verk skickade för granskning till Juryn...[8D] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
2004-02-25, 20:24 | #5 |
Moderator
|
En lite uppdatering:
Vi har fått in 2st bidrag och jurn har granskat den, vi ber att alla klara bidrag skickas in men stressa absolut inte för vi förlänger tiden med 1 vecka till! SISTA INLÄMNINGSDATUM ÄR 3/3-2004! och vi kan skriva lite om hurdana guider som önskas... Guide om: Kosmos 3d guider Är några av de guider som kanske ni vill skriva om? Den på forumet som skriver om SFM: Delen Texture Modes kunde gås in på lite mera, annars mycket bra och fin guide och en fin beskrivning om programmet![] Act. changer: Den är lite liten, kan man inte göra något mer med detta program? Det är SVÅRT att se programmet på den bilden som man ser i guiden...[V] Men annars en bra guide![][] Juryns kommentarer är så att de som tävlar kan förbättra och utöka sina guider, vi ber att folk inte skriver om dessa saker utan inriktar sig på ALLT annat som finns att kolla in![:0][8D] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
2004-03-04, 21:48 | #6 |
Moderator
|
3/3/2004 har inslagit(glömde att det var skottdagen![:I]) och jag vet inte om det kommer in några fler bidrag?
Det är just nu 2bidrag och det blir pris till båda då! Synd att inte det blev fler bidrag, jag trodde ni ville ha lite tävlingar men det verkar inte vara på det sättet... Kanske inte värt att anordna fler tävlingar när det är så magert?[8)][V] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
2004-03-05, 09:43 | #7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Verkligen synd att inte fler bidrag kom in....men dom 2 som kom in var bra.
Jag förstår dock inte varför, fler inte kom in? Antingen är det för svårt att skriva en guide, eller så vill man inte ha tävlingar????? Att människor på detta forum har kunskap om en massa saker, det vet jag! En del är duktiga på att måla, en del bygga (rutter o tåg), några kan med Route Ritter eller andra program m.m. m.m. Varför inte dela med av kunskapen? Guiden behöver ju inte vara ett proffsverk, några bilder och en text som beskiver hur man gör bara....Förutom chansen att vinna ett pris, så hjälper ni andra och det är det väl inget fel med!? Jaja, jag hoppas på fler tävlingar, även om jag tycker man ska kunna hjälpa andra ändå! http://pirpen.cjb.net/ |
2004-03-05, 19:45 | #8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Hm, skickade ett bidrag till vr98olli för nån vecka sedan. Konstigt att det inte nått fram? Jaja, det var ingen "höjdarguide" i alla fall, lite för kort också. Handlade för övrigt om hur man sriver en Readme fil på ett så bra sätt som möjligt.
/ Joel |
2004-03-05, 20:04 | #9 |
Hedersmedlem
|
Joel: Om du har kvar guiden(?), så prova att skicka den igen.
Det kanske är fler bidrag som inte kommit fram? Säg till här då och skicka in dom igen.... http://pirpen.cjb.net/ |
2004-03-05, 20:39 | #10 |
Medlem
|
Har jag fattat rätt, att tävlingen är avslutad?
ELler har jag fattat fel, och tävlingen fortsätter? MVH Daniel VD för UBOPGE |
2004-03-05, 21:10 | #11 |
Hedersmedlem
|
Vad jag vet ska tävlingen nu vara avslutad!? Men vad ska man göra med bidrag som var skickade när tävlingen var igång, men som inte kom fram? Strunta i dom? Det tycker jag är lite fel....
Borde gett den/dom vars bidrag inte kom fram en dag eller två att maila in dom igen. Sen borde juryn betygsätta bidragen och komma fram till 1:an, 2:an o.s.v. Men det är nått Olis bestämmer. Det är han som håller i tävlingen! http://pirpen.cjb.net/ |
2004-03-06, 11:14 | #12 | |
Moderator
|
Citat:
Alltså så ska då Joel få skicka in sitt bidrag för bedömning?[8D] Juryn kanske kan bedömma allt till slutet på helgen och sedan visa upp sitt resultat så snickrar jag ihop det på ett snyggt sätt på msts-akutens sida! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
|
2004-03-06, 13:39 | #13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Jag är ledsen, var lite klantig. Så jag har inte kvar min guide.[V] Men kan eventuellt snickra ihop en ny, bättre under dan och skicka ikväll. Vi får se, men jag lovar absolut inget.
/ Joel |
2004-03-06, 21:59 | #14 |
Moderator
|
DÅ har vi stängt portarna och tackar alla tävlande och alla som besökt våran tävling, det är kul att se det ganska stora intresset som dock kom lite sent!(mycket bättre sent än aldrig!)
Följande är tävlande och man kan nu inte skicka in sitt bidrag om man inte har anledning!(ta via msn isåfall: olaf_lindstrom@hotmail.com) Dson Hawk Json rodi Joel Detta är alla deltagare som vi fått in bidrag ifrån! Vi tackar samtliga och hoppas på att alla ska få glädje av tävlingen! Juryn har fått bidragen skickade och ska troligen få allt bedömmt till nästa veckas helg och då presenteras vinnarna och så vidare![8D] Mer läsning och läskning för de som tävlar återfinnes här: TÄVLINGSIDAN! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |