Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-03-09, 09:44   #1
Erich
Medlem

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Erich Skicka ett meddelande via AIM till Erich Skicka ett meddelande via MSN till Erich Skicka ett meddelande via Yahoo till Erich Skicka ett meddelande via Skype™ till Erich
Standard

Hej Traingoal
Ja, det er nu sidste del af Seeland Old der er klar til download. Det nye i denne udgave er "Kalundborgbanen".
Og ja, der er rigtigt mange der downloader ruten, så et godt råd er at hente ruten i de sene aftentimer hvor presset ikke er så stort.
Og så lige lidt reklame for min webside. []. Under Damplokomoter kan du finde et pænt udvalg af gamle Danske damplokomotiver. Flere af dem har været i drift indtil midten af 1960´erne.

Husk efter endt installation af ruten, at køre installme.bat en ekstra gang manuelt, så skulle der ikke blive problemer med manglende textures.

Husk også at i skal have X-tracks 3.9 eller 3.8 samt New Roads installeret korrekt FØR i installerer Seeland Old.

Skulle i mod forventning få problemer med ruten, kontakt mig da venligts på den E-mailadresse der står i min signatur, og jeg vil hurtigst muligt komme med en løsning på jeres problem.

God Fornøjelse

Hälsninger til alla
Erich F.
Routebuilder
erich.falensteen@mail.tele.dk
Erich besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:20.