![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej Traingoal
Ja, det er nu sidste del af Seeland Old der er klar til download. Det nye i denne udgave er "Kalundborgbanen". ![]() Og ja, der er rigtigt mange der downloader ruten, så et godt råd er at hente ruten i de sene aftentimer hvor presset ikke er så stort. Og så lige lidt reklame for min webside. [ ![]() Husk efter endt installation af ruten, at køre installme.bat en ekstra gang manuelt, så skulle der ikke blive problemer med manglende textures. Husk også at i skal have X-tracks 3.9 eller 3.8 samt New Roads installeret korrekt FØR i installerer Seeland Old. Skulle i mod forventning få problemer med ruten, kontakt mig da venligts på den E-mailadresse der står i min signatur, og jeg vil hurtigst muligt komme med en løsning på jeres problem. God Fornøjelse Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |