![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
|
![]()
Här är några bilder till
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HE HE... Det har faktist hänt ganska mycket under två dagar ![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
Hur ****** snygga bilder som helst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Tackar!
![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Jag har också försökt mig på några svenska landskap (inklusive farsans sågverk, med lite räls tillagd så det kan göra lite nytta :-)), men den där stugan vid sjön är mycket bättre än något jag gjort. Suveränt att förmedla en känsla så perfekt med så få delar (sparar ju polygoner också :-)).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() /Alex |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Instämmer med alla föregående talare, väldigt snygga foton, förlåt, screenshots. ![]() ![]() ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() /Alex |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Junior Member
|
![]()
Imponernde bilder för en nybliven Trainzrallare. Går det verkligen att åstadkomma sådant i programmet? Eller krävs bildbehandlingsprogram och proffskunkap?
Banne mig det snyggaste jag sett i detta sammanhang. Bara att gratulera.//Arne |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() /Alex |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 19:38 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 20:53 |