![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej!
Håller på och bygger på min bana LHJ som kommer att släppas på min hemsida närmare Sommaren. Som ni ser så har jag bara Liljeby landskapet klart så att det är långt kvar att bygga! , Banan kommer vara cirka 4 mil lång. ![]() ![]() ![]() X2 På väg mot Holmsta ![]() ![]() X32 På väg mot Norsta Station ![]() X12 SJ på väg mot Liljeby från Norsta Station ![]() y7 På väg mot Norsta ![]() Y1 På väg mot Liljeby hamn. ![]() Y1 Lämnar Liljeby Hamn och är på väg mot Liljeby Station. Det va lite bilder från banan , bilder på hamnen kommer sen för att hamnen är inte så färig ännu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Otroligt fin rutt Jonas
![]() ser ju nästan verkligt ut! ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Det ser godt ud....
![]() God weekend til alle ___________________ Mvh. Jesper Mathiesen Train-sim.dk: jesper Besøg BaneBilleder på www.banebilleder.frac.dk Trainz Danmark - Bygger Odderbanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
super snygg rutt sjonas
![]() bara en fråga hur du gör trädgårsana på bild 4 otroligt snyggt hur gör du[8] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej sjonas
De värmer mitt hjärta att se att du låter mina Y7or trafikera din manjefiaka bana. Skall med glädje ta hem den när den blir färdig. Håller själv på med att försöka bygga Kinnekullebanan. Lyckades med Emges Tutorial om SRTM att få höjderna i landskapet att stämma ganska exakt. Få se vad det kan bli framöver. Fortsätt med det du håller på med. Hälsningar Kalle Hyllman KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tja, vad ska man säga?
![]() Men! Diesel under tråd, vad är det för stil!?[} ![]() ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Väldigt fina bilder, väntar med spänning på den dag då du släpper den (så jag kan få börja köra på den)
![]() MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hejsan!
Otroligt fin rutt, snygga bilder m.m Längtar tills den kommer ut ![]() ![]() ![]() /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack föra alla fina kommentarer , sitter och arbetar på hamnen just nu så den kommer det komma bilder på under veckan här + massa andra bilder ochså
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Fin början om nu ska kalla det här början
![]() ![]() ![]() Lycka till med resten av bygget sjonas ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
sjonas: vart kan man ladda ner X32:an?
/Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Snygga bilder. Verkar som ett lovande projekt att se fram emot ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Har du fler bilder att visa?[:I]
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Det kommer säkert imorn!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Min nya rutt Bratteby-Norsby Järnväg | vfp420b | Landskapsdesign - Trainz | 12 | 2004-07-28 23:58 |
Broberg-Ålunda Järnväg | sjonas | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 21 | 2003-07-10 00:11 |
VPJ Vätterby - Pålsjö järnväg | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-03-21 22:54 |
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-11-20 17:33 |
Dala Ockelbo Norrsundets Järnväg | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-05 03:46 |