![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Mycket välgjord aktivitet. Jag uppskattar dessutom särskilt att min inte behöver ladda ner en hel flotta med tåg för att kunna köra. Det är skönt för oss lite mer oseriösa nybörjare...
![]() Bara en allmän tanke. När jag var helt ny i MSTS-världen så blev jag ofta ganska frustrerad av att det verkade som att man förväntades veta vem alla var och vad de hade gjort ("Vem sjutton är Emge?" och så vidare). Så av hänsyn till dem så kanske man kan lägga med en länk Pson när man säger att man behöver hans (verkligen eminenta) vagnar. Synd om någon ger upp och kör Northeast Corridor istället bara för att de inte orkar. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-12-18 14:55 |
Hjälp med aktivitet | ojje | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-05-25 12:36 |
Kmj 3.1 aktivitet som kräver German Railroads... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-03-18 08:26 |
Aktivitet 302 till SWE ute nu. | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-09-23 19:08 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |