![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
F.ö så lägger UBOPGE ett bud på 600.000 VSEK!
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
X-press AB bjuder 800.000 VSEK
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Värkar som ni vill ha den.
1.000.000 ( en miljon) VSEK bjudet från UBOPGE! MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
2 miljoner
![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
2.500.000 VSEK (2.5 miljoner) från UBOPGE!
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
X-press AB bjuder 3.000.000 VSEK
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
test
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
X-press AB vann upphandlingen av X14. priset blev 3 miljoner. Mer info kommer i annan pressmeddelande.
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
En sak är helt klar, 3 mille hade jag inte räknat med att få ut men visst skall vi göra en liten uträkning.
- En ny X14 kostar ca 12,3 miljoner. - X-press AB betalar ca 7,3 miljoner i amorteringar ( 30 räkningar kvar) plus 3 miljoner till mig. Det blir 10,3 miljoner. Om man jämför med ett nytt köp så tjänar de 2 miljoner på affären om de ändå skulle ha köpt en X14. - Jag har betalt 5,4 miljoner på 22 avbetalningar och har inte tjänat 1,9 miljoner i inkomster på det kontraktet jag hade. rent generellt är en auktion ett bra sätt att köpa material på om man ändå måste köpa material. M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Senior Member
|
![]()
Fast nu måste matematikpolisen rycka ut.
I och för sig har väl X-press tjänat på auktionen om dom som sagt ändå skulle köpa en X14. Men du måste räkna in X-press ränta på ev lån för att få en rättvis bild av kostnaden för dom`. För X-press har väl inte 3 mille i likvida medel om jag kan tyda diagrammet rätt? ![]() ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Auktion 2st X9-sätt | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 1 | 2005-01-01 15:02 |
Auktion, mycket CT-fordon säljes! | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 13 | 2004-07-20 20:55 |
Försäljning av RTS (auktion) | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 20 | 2004-04-26 16:11 |
Auktion VHJ | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 14 | 2004-03-21 18:03 |