Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-11-01, 19:14   #1
Kvarne
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard Konstigt Bedömande

Citat:
quote:Tidigare skrev Janne
Och Fredriks vädjan om att sluta bråka om småsaker hjälpte inte mer än ett par minuter. Det säger ju en hel del. Nu låser jag denna tråden.
Jag förstår mig inte på dig Janne. Hur kan du påstå att det var bråk nu? Tomas och jag disskuterade i lugna fina former. Det var inte tal om något bråk där då. Därför anser jag det totalt oacceptabelt att du låst den tråden..?

Sen att du dessutom la till "Det säger ju en hel del" gör bara allting 1000 gånger värre. DET var omoget skrivet.

Vågar du inte möta kritik eller vad är frågan? Det var inget som hellst bråk på slutet och jag skrev klart och tydligt innan jag quotade Emges att jag bara ville disskutera vidare!!

Det verkar ju som att du inte vill svara på några frågor och när det gäller detta krävs det faktiskt svar på några frågor!

Låser/Tar du bort denna tråd är det bara en fortsättning på ett mkt konstigt beteénde. Detta ska inte heller ses som start av bråk utan jag kräver bara svar på några frågor!

Lungt och fint! Sansat och schysst! [8]

Mvh: Kvarne
--------------------

6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA)
SL H10
Kvarne besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 19:15   #2
Wille
Junior Member

Reg.datum: Aug 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till Wille Skicka ett meddelande via MSN till Wille
Standard

Snälla Kvarne sluta bråka !

Att bråka löser inga problem, tvärt om.

Admin snälla lås tråden

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Wille besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 19:17   #3
Kvarne
Medlem

Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Wille

Snälla Kvarne sluta bråka !

Att bråka löser inga problem, tvärt om.

Admin snälla lås tråden

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Jag bråkar inte, vill bara ha svar på några frågor som Janne totalt vägrat att svara på!

Hur kan du påstå att detta är bråk..? När det är bråk är personer arga. Jag är inte arg nu, finner det bara olämpligt att Janne låste tråden och dessutom la till "Det säger ju en hel del"

[8][B)]

--------------------

SL H10
Gammal 2003-11-01, 19:19   #4
Wille
Junior Member

Skicka ett meddelande via ICQ till Wille Skicka ett meddelande via MSN till Wille
Standard

Men kvarne vafan väx upp.

Skrev inte du själv att du skulle sluta bråka, lev då upp till det istället för att driva

något utdraget vidare

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-01, 19:21   #5
Kvarne
Medlem

Standard

Citat:

Men kvarne vafan väx upp.

Skrev inte du själv att du skulle sluta bråka, lev då upp till det istället för att driva

något utdraget vidare

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Väx upp själv! Jag vill bara ha svar på några frågor..?

Tollererar du att man låser trådar hur som hellst..?

Varför lägger du dig i hela tiden föressten...? Om du stör dig på nått så ignorera det! Jag kräver bara några svar av Janne!

--------------------

SL H10
Gammal 2003-11-01, 19:22   #6
Wille
Junior Member

Standard

Det finns något som kallas för mail.

Där man kan "tjafsa" på varrandra utan att förstöra för STW och moderatörerna på detta

forum

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-01, 19:24   #7
Kvarne
Medlem

Standard

Citat:

Det finns något som kallas för mail.

Där man kan "tjafsa" på varrandra utan att förstöra för STW och moderatörerna på detta

forum

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Jaha..? Som om jag inte vet det..? Men när en moderator(läs Janne) låser en tråd på felaktigt bedömande och dessutom fäller en kränkande kommentar mot en forummedlem(läs mig) då är det inget man tar vid mail.

Jag vill ha svar av Janne fortfarande....

--------------------

SL H10
Gammal 2003-11-01, 19:27   #8
Wille
Junior Member

Standard

Vadå kränkande kommentar ? Tänk att på ett forum så är det Moderatorer som bestämmer

och allt de gör är rätt. Ungefär som poliser, poliser får som exempel inte gripa personer

hur som helst och moderatorer följer bara de regler som existerar. Om inte du är nöjda med

reglerna så får du leva med problemet oavsätt

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-01, 19:29   #9
Rogge
Medlem

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Kvarne

Varför lägger du dig i hela tiden föressten...? Om du stör dig på nått så ignorera det!
När det är seriös diskussion hör man sällan nåt från dig Kvarne. Men så fort någon diskussion av någon anledning "hettar till" så är det absolut lika självklart varje gång att just Kvarne är med på ett hörn, på ett eller annat sätt.

Som du ser citerade jag ett par meningar du skrev lite tidigare. Vad sägs om att läsa dom meningarna och leva upp till det, kanske tom en gång för alla?

Mvh, R o g e ®
Moderator Svenska 3D-Tåg
Regler
Rogge besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 19:31   #10
Wille
Junior Member

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Rogge

Citat:
quote:Tidigare skrev Kvarne

Varför lägger du dig i hela tiden föressten...? Om du stör dig på nått så ignorera det!
När det är seriös diskussion hör man sällan nåt från dig Kvarne. Men så fort någon diskussion av någon anledning "hettar till" så är det absolut lika självklart varje gång att just Kvarne är med på ett hörn, på ett eller annat sätt.

Som du ser citerade jag ett par meningar du skrev lite tidigare. Vad sägs om att läsa dom meningarna och leva upp till det, kanske tom en gång för alla?

Mvh, R o g e ®
Moderator Svenska 3D-Tåg
Regler
Tack Roger ! Och Jonas Kvarneby om du vill fortsätta din oseriösa diskution. Här är min e-mail adress: cj@aeger.net

Så slipper vi förstöra för de andra

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-01, 19:33   #11
Janne
STW-member

Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

För att göra det väldigt klart och tydligt för dig Kvarne. Jag har ingen skyldighet mot dig överhuvudtaget. Jag behöver inte på något sätt stå till svars inför dig. Nu har jag fått nog av dig Kvarne. Om du vill driva en personlig vendetta mot mig så finns det mail. Kan du inte bara lägga av? Snälla med socker på toppen?

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Janne besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 19:48   #12
Kvarne
Medlem

Standard

Rogge: Så jag disskuterar aldrig i Seriösa diskussioner..?

Det var riktigt orättvisst sagt!

Jag har medverkat i många seriösa disskusioner på ett seriöst sett..
Det där var faktiskt kränkande..

Janne..sure..jag ger mig..jag har faktiskt ingen rätt att kräva något av dig..

Nu vill jag däremot ha svar från Rogge..för det han skrev var riktigt dåligt. Vad begrundade du det på Rogge...?

--------------------

SL H10
Gammal 2003-11-01, 19:56   #13
Wille
Junior Member

Standard

Men kvarne snälla, ge dig.

Ingen vinner på en diskution som denna, men gräv inte din egen grav kvarne

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Gammal 2003-11-01, 19:59   #14
Kvarne
Medlem

Standard

Citat:

Men kvarne snälla, ge dig.

Ingen vinner på en diskution som denna, men gräv inte din egen grav kvarne

---
Mvh Cj <> www.aeger.net
Ge mig..? När en moderator skriver något som får ger en folk en snedvinklad bild av mig..? Visst..jag har varit inblandad i många heta debatter här..men jag har också skrivit mkt bra...

Vill mkt gärna ha en ursäkt av Rogger för det är totalt fel att säga att jag sällan förekommer i seriösa disskusioner...

--------------------

SL H10
Gammal 2003-11-01, 20:08   #15
Janne
STW-member

Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Ok, sorry Kvarne. Jag tror vi får sätta dig på is ett tag.

Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
Janne besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Virus eller annat hemskt???? (konstigt fel...) Olaf Lindström Off-topic 8 2003-12-05 20:24
Den nya X2:an uppför sig konstigt som AL-trafik!=( Olaf Lindström MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2003-06-27 22:41
Konstigt powerwin87 Trainz - Allmänt om Trainz 3 2003-03-07 23:35
Konstigt tågsätt GT Off-topic 12 2002-12-24 13:27
KONSTIGT:.... Olaf Lindström MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 7 2002-12-20 16:19

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:28.