![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack Hawk för ett bra skrivet inlägg hur landet ligger just nu. Tror och hoppas att ni forummedlemmar kan förstå både Hawk och mitt perspektiv att ibland utvecklar sig inte saker till ett sätt som man kanske hade tänkt sig från början. Men, man kan fortsätta vara goda kollegor och kamrater för det.
Passar på och nämna att det arbete som jag har gjort hittills förfogar ju Hawk så som sitt eget, så skulle han finna att det vore intressant att jobba vidare på den mot en release, så är det ju inget som hindrar honom från det. Men, i annat fall, så tror jag nog att det kommer att "dugga" nya rutter eller annat från Hawk och att det alltid är fina saker som kommer från det hållet, det vet vi ju sedan länge... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Ny version av DC till BF1942 | Nicke_123 | Off-topic | 0 | 2003-05-13 10:11 |
MSTS version 1.2!(behöver skiva!) | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-11 09:18 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |