![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Nu är rutten hos Pursche i en vecka. Rutten kommer även att kunna fås utan gantrys. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Kom mina önskemål med? Längre plattformar, mer dubbelspår samt högre sth. För sth nu är 140-145, 145 får man bara köra i 15 sekunder söder om Bergquara.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Oooh, den där gamla fabriks byggnaden i sista bilden är tilltalande. Mumma![
![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Har haft den stora äran att få testköra den nya JBJ r2 rutten.
Jag har ju kört den gamla ganska mycket och nu vill jag inte längre ha kvar den i datorn. Hawk har gjort ett suveränt jobb. Vissa delar är helt nya. Det dyker upp en och annan överaskning efter rutten. Känslan jag fick när jag satt och körde den var att jag var i den svenska fjällvärlden och åkte. Mer svensk än så här tror jag inte det kan bli. Det finns mer dubbelspår nu. Men samtidigt finns det enkelspår som det skall vara i fjällen. Ser verkligen fram emot fortsättningen av denna utvekling med spänning. Måste berömma Pursche för arbetet med spåren. Vill varmt rekomendera till fortsatt bygge av JBJ r2. Alla har verligen nått att se fram emot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja fick tillbaka rutten, ja jobbar på den i 14 dagar till, innan Pursche tar över. En ny sjö ![]() En ny fors ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Blir snart gråtfärdig av lycka... bästa rutten på länge... ta inte illa upp men den ser bättre ut än KMJ 3.1.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
|
![]()
Oh, jäklar va snyggt det var med forsen!
Detta kan bli en allvarlig konkurrent till KMJ.... Hur mycket av rutten är enkel- och dubbelspår? Kan du lägga in en spårväg i den också (i nån stad)? Det är allt jag önskar! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Fantastiskt vad Kosmos kan göra! Mycket snyggt!
![]() ![]() ![]() /Viktor ![]() VD på NER http://fire.prohosting.com/ss1624/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Forsen var ju bara ägande form!!!
![]() Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Har också fått den stora äran att testköra rutten [
![]() ![]() ![]() Härligt arbete Hawk ![]() Keep up the good working. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Klart att det finns ett intresse för moddade och nya rutter.
Var har du fått det i från att det inte finns?? Efterfrågan på nytt är väl alltid ganska stort. Mycket synd att du tagit det beslutet du tagit.. //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Veteran
|
![]() ![]() Projektet nerlagt Det otroligt obefintliga intresset för "nya" eller modifierade rutter, avgör saken. Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
vanurå?
Jag tror alla här vill ha nya rutter! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Veteran
|
![]()
hej
Men ingen behöver vara lessen, spåren på rutten va så dåliga, så de gick att köra på dom, ett stort fiasko kan man säja.[B)] Hawk ![]() |
![]() |
![]() |