![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Jag funderade själv också först på PMDG:s 737:a, men bestämde mig sen för att lära mig ett lite lättare plan först och sen bestäla PMDG 737. PMDG:s 737:a lär ju ska vara det bästa köpflygplanet på marknaden. Iallafall ser det väldigt bra ut! Kolla bara på panelen.
ett råd till alla som fortfarande sitter och flyger med default planen i FS. Köp ett välgjort köpflygplan det hela blir mycket roligare då, orginal planen i FS duger endast till att lära sig flyga med tycker jag. ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |