![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#181 |
Medlem
|
![]()
Nicke, hade missat att ställa in NAV/GPS i läge GPS, det va nog därför planet fick fnatt..[
![]() Som en ursäkt för besväret kommer här lite bilder från min senaste flygning, EKCH (Kastrup)-ESSA (Arlanda). Taxar mot rullbana 4R, Kastrup. Cleared for Take-Off runway 4R, SK901 And rotate! På väg mot Stockholm! Nu funkar AP & Co ! ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Senior Member
|
![]()
Snygga bilder Dson får se om ja lägger upp några till lite senare
![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Medlem
|
![]()
Tack Nicke!
Jepp, det är Boeing 737-800 FFX jag använder. Finns på FSN MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() Lite fler bilder när man ändå är i den här tråden... På kort final... (va tyvärr tvugnen att förminska bild väldigt mycke ![]() ![]() Kommit in till gaten nu. ![]() Och nu har alla passagerar stigit av också. M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Jag tog också en flygtur igår. Köpenhamn - Heatrow med Brittish airways jumbojet. Bilder tagna på FL330
![]() ![]() ![]() /Bowmore |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Senior Member
|
![]()
Jag blir väl tvungen att skicka in några bilder nu när tråden är uppe igen!
![]() Skall snart beställa A320 professional bara dom får in den i affären, skall bli skoj att börja flyga på "riktigt" sen! [8D] ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() Kul för DV12 själv har ja beställt PMDG 737 ska kul att få lära sig ennu mer nu [ ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Fasen vilka snygga bilder Bowmore och DV12!
posta gärna flera ![]() PS. börjar bli fs sugen igen[ ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Senior Member
|
![]()
Jag funderade själv också först på PMDG:s 737:a, men bestämde mig sen för att lära mig ett lite lättare plan först och sen bestäla PMDG 737. PMDG:s 737:a lär ju ska vara det bästa köpflygplanet på marknaden. Iallafall ser det väldigt bra ut! Kolla bara på panelen.
ett råd till alla som fortfarande sitter och flyger med default planen i FS. Köp ett välgjort köpflygplan det hela blir mycket roligare då, orginal planen i FS duger endast till att lära sig flyga med tycker jag. ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Senior Member
|
![]()
Jo precis alla som PMDG´s 737NG säger att det är det bästa köp planet som finns på marknaden. Och visst den ser ju inte alls dum ut så nu lär man få nått att bita i
![]() Fast ja köppt den av en kille som hadde 2 paket i orignalförpackning med bok på eng till. 300 skulle han ha för det. Själv tycker ja 300 inte värkar speciellt mycke för den modelnen [ ![]() Så nu är det bara till att vänta vid bervlådan... M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Senior Member
|
![]()
Nu har man fått planet (PMDG`s 737NG)
![]() Test turen stog Malev för med sin B737-600 Nån mer blid kan läggas upp om så önskas... M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Senior Member
|
![]()
Ja tack Nicke, fler bilder på PMDGs 737:a vill vi (i alla fall jag) se.
MVH Macley ![]() http://www.skyvirtual.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Senior Member
|
![]()
Trevligt att du fått den Nicke! Så, vad tycker du om planet, är de mycket att lära sig FMC osv? Och skicka väligt gärna fler bilder.
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Senior Member
|
![]()
Hallo flygvänner!
Tackar Macley och DV12!! ![]() Lite mer bilder då från 737:an denna gång B737-700 SAS och Lufthansa. ![]() En liten prov tur med SAS i dåligt vänder :/ ![]() Då va man nere. ![]() Lufthansa på final hos Landvetter. Nästa nere... ![]() På väg in till gate 13. ![]() Då va den första IFR flyningen klar ![]() Ärligt talta DV12 så har jag inte flyget så mycket med en än har i stort sett bara tagit nån liten prov sväng manuelt har hållt på med en AFCAD fil isället [B)] Men det ska bli ändring på det senare i veckan då man får ta nån sväng ner över Eruopa ![]() Men än så länge är ja jätte nöjd med köppet ska bli kul som sagt att få lär sig mer nu när man har "riktig" model ![]() Och till slut ni som sitter och kör FS en hel del köp då ett sjyst plan det blir så mycke roligare i längden. ![]() ![]() PS.Panel bilder kommer... ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 16:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 20:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 10:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 21:47 |