![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Helt onödig fråga men lite kul att veta vad ni tränar för något..
Själv ser min vecka ut så här: Mån: Löpning 5km Tis: Lite skit i skolan Ons: Styrketräning Tors: Gymet med skolan Fre: Löpning 5km Lör: Styrketräning Sön: slappa[8D] //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Cyklar en mil om dagen istället, samt idrott två gånger i veckan.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vad jag tränar?[:I]
Öh, humm, ja du![8)] Mån: slappa Tis: slappa Ons: slappa Tors: slappa Fre: slappa(Äter även chips idag![ ![]() Lör: slappa(förmodligen äter familjen de spanska jordgubbarna vi köpte för 14kr idag, fredag![^][ ![]() Sön: slappa OBS: SKOLANS IDROTT PÅ ONSDAG OCH TORSDAG!!! ![]() ![]() ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Mån: Inget Spec
Tis: Idrott (Skolan) Ons: Tennis Tors: Simmar med SPIF Fre: Idrott (Skolan) Lör: Brukar ha tävling i simning lite då och då Sön: Simmar med SPIF Det är vad jag tränar , och för de som inte vet så står SPIF för Stockholms Polisens Idrotts Förening ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Muhahaaha!!
Cyklaer ner till skolan har har idrott i skolan, annars ingen motion Om man inte räknar så mycket som jag springer när jag fotar tåg o buss, o lite annat[ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Mån: Tränar kör (röstträning
![]() Tis: Tränar Fiol Ons: Tränar Fiol och Friidrott ibland Tors:Tränar Friidrott och Fiol Fre: Ledig Lör & Sön: Tävlingar och konserter ibland. MVH Macley ![]() http://www.skyvirtual.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Innebandy fredagar och söndagar, övriga dagar får man trampa på motionscykeln
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Måndag: Löpning
Tisdag: Onsdag: Snowboard Torsdag: Renoverar diesel och ellok Fredag: Lördag: Snowboard Söndag: Snowboard Fast Snowboard får man räkna bort på sommaren [xx(] Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Detta är mitt träningsschema;
Måndag; kl 08:00 (springer hundra meter till bussen) kl 15:19 (springer 150 meter till tåget) Tisdag; kl 08:00 (springer hundra meter till bussen) kl 15:19 (springer 150 meter till tåget) Onsdag; kl 08:00 (springer hundra meter till bussen) kl 15:19 (springer 150 meter till tåget) Torsdag;kl 08:00 (springer hundra meter till bussen) kl 15:19 (springer 150 meter till tåget) Fredag; kl 08:00 (springer hundra meter till bussen) kl 15:19 (springer 150 meter till tåget) Kan ju tillägga att bussen går kl 08:00 från mig, och tåget går 15:20 från Perstorp. MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Måndag: inget specielt.
Tisdag: Gym. Onsdag: Skol jumpa. Torsdag: Armpressar, armhävningar och magmuskler. Fredag: Inget specielt. Lördag: Gym. Söndag: armpressar, armhävningar och magmuskler. ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag tränar i en av de bästa fotbollsklubbarna för -90 LBK
Lundsbollklubb min vecka: Måndag: Fotboll + skolidrott Tisdag: Ledig Onsdag: Fotboll Torsdag: Skolidrott Fredag: Fotboll Lördag-Söndag: ledig oftasts fotbollsmatch nån av dagarna Så ser det ut inte mycket tid till Tåg MVH Fredrik |
![]() |
![]() |