|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-08, 13:36 | #1 |
Senior Member
|
Akta er!
Så dom inte tar er för terrorister när ni fotograferar tåg och stationer =)
"Norska tågkonduktörer har fått tydliga direktiv att "spana efter övergivet bagage på perronger och i tågvagnar" samt "att vara uppmärksamma mot personer som fotograferar tåg eller stationsbyggnader". http://www.expressen.se/index.jsp?a=132978 |
|
2004-05-08, 22:22 | #3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag har stått på ett berg och tittat efter tåg flera timmar idag... undrar om SÄPO står utanför dörren nu? Kanske är min telefon avlyssnad... hua! [8D]
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2004-05-08, 22:37 | #4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
|
2004-05-09, 00:12 | #5 |
Medlem
|
Hej!
Idag när min storebror och jag var och filmade tåg i Örtofta så verkade det som om någon fotograferade oss.[8][8] Snart hämtar de väl oss vid dörren. |
2004-05-09, 09:43 | #6 |
Medlem
|
Haha!
En annan har fått en polis på sig som frågade vad jag gjorde! EDIT: Tog bort en elak komentar! MVH Daniel VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
2004-05-10, 11:31 | #7 |
Junior Member
|
Tänkte bara på en sak, har precis lyckats skaffa en digitalkamera (lånar polarens vid behov mao) o då jag jobbar på Citypendeln har jag viss möjlighet att gå runt omkring o fota det som behövs om ni behöver någon skjysst bild någonstans ifrån.
Tågvärden på CIP ----------------- |
2004-05-10, 11:38 | #8 |
Junior Member
|
Tänkte bara skriva dit, jag har en kameramobil också som tar relativt bra bilden om någon vill ha en bild som är bara så där eller någorlunda snabbt.
Tågvärden på CIP ----------------- Är vi sena? Sluta hålla i dörrarna då! |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
OBS! Akta registreringsnummer vid köp | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-04-17 15:22 |