![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej varför finns det inga logotyper till de 2 Y1or som finns med i trs 2004.
En sak till hur kommer det sig att det står jönköping på en Y1a itrs 2004 när det inte finns någon station som heter så. Hälsningar Leonard. ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Man har helt enkelt skrivit Jönköping på texturen
![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kröstatågen som går från Värnamo och norrut var är deras slutstation?
De gånger jag åkt så har jag kommit till Jönköpings station. Eller vad menar du med att det inte finns någon station som heter så? ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Hej kan man ändra på det.
En sak till Har försökt att ladda ner X2000 till mitt trs2004 men det kommer ej in i mitt trs2004 hur gör jag då. Leonard. ![]() ![]() ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Kan man inte ändra texturen kan man så klart ej ändra delar av texturen
![]() ![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hej kan det inte stå connex istället för jönköping?
Hälsningar leonard. ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Connex kör inte Krösatågen. Det är BK Tåg som kör Krösatågen. Varför ska det stå ett bolag som inte har något alls med trafiken att göra på skylten?
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag tycker att det ska stå Bk Tåg i stället för jönköping.
finns det någon kunnig person från stw som kan ändra så att det står bk tåg på skylten på Y1 1352 motorvagnen för det kan inte jag. Ps bli inte arga Hälsningar Leonard. ![]() ![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne passanger pack | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-11 15:19 |
ämne zip fil trs2004 | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2005-01-04 22:19 |
ämne gmax | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-02 12:23 |
ämne trainz | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 24 | 2004-12-19 13:30 |
Ett aktuellt ämne ...credit, copyright mm | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2004-02-14 22:42 |