![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Den 15/5 åkte jag till goa Göteborg för att se Jamse Last i Scandinavium. Dagen där efter var jag vid stationen och lite ute i staden. Här är resultatet. På vägen upp blev vi omkörda av ett X31-tåg på E6. Regina X52 uppställt på bangården. Y1-tåg från Mariestad M31 M29 En veteranare X11 X2 till Stockholm Tack för mig ![]() MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Trevliga bilder. Synd att inte 336 (släpvagnen som var kopplad till "veteranen" 129) syntes. Min flickvän var konduktör på den vagnen när fotot togs, så då hade jag kunnat reta henne för att hon fastnat på bild, något hon inte gillar. [
![]() // Daniel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Fina bilder. Y1 1271 känner jag igen. Har varit och tagit bilder på den och många andra Y1or i Lidköping. Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
![]() |