![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
Hallå Kenny.
Självklart att man kom till Malmköping, jag är juh en gammal norrköpingsbo så den dagen ville jag inte missa. Jag har både de skivor som du hade med dig i Malmköping och nu vet jag juh att man kan köpa module city så det skalll göras omgående ![]() Måste även tillägga till alla som jobbar och fixar med både rutter och vagnar att ni gör ett suveränt jobb, jag kan ingeting om detta men hoppas att jag någon dag lär mig så att jag kan ge er något tillbaks. Tyvärr sitter man och hoppar på stolen när man läser att folk jobbar med spårvägen i Norrköping och Göteborg, jag tror att min födelsedagslista eller julklappslista blir lång i år ![]() Men kom ihåg alla att ni gör ett jättebra jobb och jag är tacksam för alla minuter ni lägger ner. nice guy ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS 2004 till salu | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-03-16 15:37 |
TRS 2004 till salu | hstenow | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-01-04 12:08 |
Länk till screenshots (nya) från TRS 2004 | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 19 | 2003-11-19 13:14 |
Flygplatser sökes till FS 2004 | Nicke_123 | Off-topic | 9 | 2003-11-12 14:59 |
Vilken sida hämtar ni downloads till Trainz!! | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-09-25 19:21 |