![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Jag antar att många provkört Burgenland nu så kan man få en utvärdering?
Fungerar den bra? Krävs det att man laddar ner många nya tåg för att få det att fungera? Landskapet ser så pittoreskt ut - fungerar det att susa fram i ett tyskt ICE-tåg? (Kustpilen på bilderna i detta forum ser felplacerad ut ![]() Tacksam för all förhandsinformation för jag funderar starkt på att ladda hem banan. Tyskland känns som mitt andra hemland... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nyt tysk rute projekt: Bonn - Berlin (gratis) | Marc Liljeqvist | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-24 16:58 |
Tysk elektrolokomotiv | tom-sa | 3D-design - Trainz | 1 | 2003-07-16 17:01 |
Var det inet någon som gjorde en Itino!?(en tysk?) | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-07-08 13:18 |
En Tysk Svensk på g | Robban | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-11-03 23:15 |