![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Svårt att säga o ge tips om vad det kan vara, några långskott skulle kunna vara:
- den inledande strängen som talar om att det är en ref-fil kanske blivit korrupt... Jämför med en frisk ref-fil hur syntax ska se ut... - Ref-filen sparad i fel filformat - paranteser som saknas... Allt för ofta levereras det ref-entry med felaktiga saker, t.ex saknade paranteser, oftast den i slutet. Den här tror jag dock minst på, eftersom det låter som ett mer fundamentalt fel... Om dessa tips inte hjälper, skicka över ref-filen till mig kan jag kolla på den. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad gör filen rundll32.exe i min dator? | LokKalle | Off-topic | 14 | 2004-02-28 09:49 |
Var är filen för JBJ för dom som har Me/98 m.m | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-10-30 16:52 |
Varför kan man inte få hem filen? | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-12-26 00:07 |
Hjälp Gröna Kuber | Bertil | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-07-24 21:37 |
Editorn lägga in delar direkt i filen | xam | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-06-27 15:35 |