![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Felmeddelanden är förvisso av ondo men de talar ju faktist om vad
man behöver fixa till." Helt rätt, men för att man själv ska fixa dom får man ta andra filer och döpa om och det är ju inte rätt. Handlar det dessutom om marktexturer, så kan det förstöra rutten.... "Mycket av det man fuskat ihop för att få det att fungera kan man göra rätt i efterhand." Hur då? Enda sättet det nånsinn kan bli rätt, är väl om byggaren rättar till felen? Och släpper en patch.... "Jag tycker inte att man ska kasta VHJ eller någon annan fin rutt på grund av att de inte funkar perfekt för då har man inte mycket annat att välja på än att köra Microsofts egna rutter." Låter konstigt!???? Jag har KMJ, LGVmed m.fl. fina rutter, som jag inte behövt döpa om filer på. Så man behöver inte alls köra Microsofts egna rutter! "Många fina freeware innehåller en eller annan saknad fil." Ibland händer det, men då släpps oftast en patch som rättar till felet/felen ganska omgående. VHJ fick jag att fungera efter jag tagit bort aktiviteterna. En fin rutt! Men en rutt ska inte ge så mycket felmedelanden, då är den inte klar att släppas! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |