Citat:
quote:Tidigare skrev Janne
Kvarne, du får gärna spydigt kalla det dementi om du vill. Själv föredrar jag att lägga fakta på bordet så att inga fler missförstånd sker i detta avssende. Christian som driver servern är INTE beroende av reklamfinansiering. Ett hett tips är att hålla rent i era datorer innan ni slungar anklagelser mot e-buzz och indirekt Christian som utan ersättning ställer servern till e-buzz förfogande.
Janne
Admin Svenska 3D-Tåg
Regler
|
För din information, Janne, så är min dator kliniskt ren, jag har fullkomlig koll på vad som finns, och som inte finns, på mina 6 datorer.
Jag skrev inlägget för att jag tycker det var en lustig grej. Det var mycket förvånande att den dök upp, med tanke på att jag har popup-blocker sedan länge. Det var även litet lustigt att jag, som så klart vet bättre, jag har sett dessa förr, ändå funderade på ifall det var ett riktigt meddelande. Roligast var den risiga designen på den andra sidan. Det som dock var tråkigt var att bli påhoppad och behandlad som nån jäkla newbie.
Framför allt så skrev jag inlägget som information till de som nyttjar siten och de som driver siten.
Detta hände mig, har det hänt någon fler? Jag vet att ni inte använder er av reklam, men detta kan trots allt ha hamnat här utom er kontroll. Jag vet att min dator är ren, men det kan vara något annat på min sida som orsakar det. Hur som helst, faktum kvarstår, popupen dök upp på denna sajt. Och den har gjort det igen, dock har den då blivit fångad av blockern.
//John