![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Finns det någon här som har en (bra) bild på en svart durkplåt rakt uppifrån? För att göra det svårare skall det vara den sorts durkplåt som har mönster i form av rutor och inte bara ribbor. Annars tas tips om var man kan hitta sådan plåt för att fotografera den tacksamt emot. När jag har letat på nätet har bilderna antingen inte varit rakt uppifrån, eller väldigt små.
Ja, det är till en textur för en liten sak till MSTS. Om någon skulle ha det så skicka inte bilden direkt till min mail, då kommer den att svämmas över. Skicka istället ett meddelande om att du har det så svarar jag med lämplig adress... Annars går det naturligtvis att lägga upp bilden så att jag får ladda ner den någonstans. Bilden behöver inte vara kopiöst högupplöst. Tack för hjälpen! /Bosse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag har bara på Silvrig Durkplåt ovanifrån...Kanske kan fixa svart också.
MVH: Patrik Tågsida på G |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse http://www.alutrade.se/p932/p932_swe.php |
|
![]() |