![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
När jag letade efter kartor för t.ex. Stockholm - Arlanda(detaljerad karta: Signaler, växlar m.m.)
Så kontaktade jag banverket som tyckte att jag skulle komma till deras "kontor" för att få ut den information som jag behövde. Men nu har jag aldrig hunnit dit och fixat det.. Så jag vet inte hur pass mycket man kan få. Annars tycker jag det var snällt av dom att fråga om jag ville komma dit istället. //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kartor / DEM filer | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 11 | 2006-01-30 22:14 |
Kartor | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2005-02-05 10:06 |
Kartor | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-03-16 19:46 |
Kartor (hemsida) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-04 19:26 |
Kartor | Totte | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-04 10:12 |