![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kopiera enklast hela mappen med ditt ruttnamn som ligger i mappen "ROUTES" till ett ställe utanför MSTS.
Byt genast namn på backupp-mappen till nått som gör att du har en bra uppfattning i vilket status rutten är. Såhär strukturerar jag själv mina backupper: ![]() Notera att jag ger mappen namn enligt följande: <Ruttnamn> <datum> <beskrivande text> På det sättet underlättar man när man behöver gå tillbaka av någon anledning. Kom oxå ihåg att det kan aldrig bli för många backupper... ![]() har man utrymmesbrist på disken, kan man alltid glesa ut vartefter. vartefter tiden går brukar jag ta bort sådana backupper som förekommer flera på samma dag, t.ex. Man kan även välja att ta bort t.ex textur och shapesmappen, då dessa normalt sett bara läggs till grejer i. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Backup av bana! | Kapazo | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2004-09-08 15:11 |
Köpa sig en backup? | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2004-06-14 21:10 |
Oli_banan | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 160 | 2003-02-08 09:40 |
Backup | Rogge | Off-topic | 2 | 2002-05-15 19:49 |