![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
jag har problem när jag köra U79
men det stod lilla ruta failed to open texture file routes\stadtbahn U79\textuers\acleantrack2.ace __________________________________________________ ______ har jag miss något eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Har du gjort som det står i nästa tråd och packat upp samtliga 3 delar I EN OCH SAMMA MAPP (som du döpt till t ex U79?)
Har du samtliga 6 originalrutter installerade? Har du dubelklickat på filen "Installme"? (som ligger i mappen "Stadtbahn U79") som är en MSDOS-kommandofil med ett litet kugghjul på? Se bild: ![]() Det troligaste är det sistnämda, att du inte dubbelklickat på Installme, och därför inte fått med alla objekt till rutten. Kom också ihåg att du i slutet måste göra ett val: Välj F=Fil när MSDOS programmet frågar efter det. Lycka till! Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() VD för USB |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Kan det vara så att du behöver någon hetare version av XTracks? Moving Steel on Land and Under Water |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
U79 kräver inte XTracks, utan det är som jag har sagt ovanför att han har glömt att köra filen Installme.
Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() VD för USB |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Okey tack nu jag ska prova och göra allt om
jag hoppas det fungera eftetåt |
![]() |
![]() |