![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Har installerat "T44 Freight Train - version 2"-paketet igen, fast nu är loket fullständigt ljudlöst... Så var det inte förr...
Vad har jag gjort för fel??? Använder T44:an någon annan ljudfil? [V] [?] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
prova att markera vagnen bakom loket istället...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Tackar Json för ditt förslag!
Dock löste inte det problemet, men nu har det fixat sig. T44:ans ReadMe.txt säger att det använder GP38:ans ljud och jag hade GP38-mappen där den skulle vara, men tydligen var någonting fel för när jag klistrade in en ny (identisk) map så funkar det igen. Så nu kan jag brumma omkring i mitt favvo-lok igen. Och med ljud... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Har ännu en tipsa: det finns flera lok som använder ljudfiler av MSTS standardlok. Därför måsta alla av dessa lok vara installerat. Om du inte vill att de visas i MSTS, ska du helt enkelt ta bort .con-filer, som t. ex. 'dash9.con' från consist-mappen.
Mvh Mark |
![]() |
![]() |