![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer lite nya bilder från rutten. Jag håller på att bygga för fullt just nu. Nu signalsätter jag hela rutten med allt vad det innebär. Det går inte speciellt fort men det går framåt. Har dessutom fixat lite terrängtexturer och planterat en hel del träd. Dessutom så har jag byggt lite på städer och bytt ut en del hus. Här kommer bilderna, håll till godo ![]() Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4: Här har vi kommit fram till en obevakad övergång där jag har placerat en "tuta-skylt". Jag har satt sth till 80 km/tim, allt för säkerheten. Det var allt för denna gång. Tala gärna om vad ni tycker. Kom gärna med ideér, det behövs alltid. Jag är idel öra ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
B-lokets status. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-12-16 17:53 |
Protjekt X7 status | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-01-06 02:07 |