![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#241 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej,
Det var ett tag sedan jag var inne och tittade här, och det var vädigt vad denna tråd har vuxit till sig. ![]() Här har ni en länk till en screenshot competition som har fin-fina shots. [ ![]() http://www.fsnordic.net/discussion/i...threadid=28241 Mvh Kapten Bowmore |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Senior Member
|
![]()
Lite fake nu istället...
SAS A310 (Cargo) Nån som vågar sig på en gissning vart planet landar.. ![]() Go Natt! M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Senior Member
|
![]()
Skulle kanske kunna vara Göteborg-Landvetter.
Tycker mig se de grön-vita terminalbyggnaden där. I så fall landar du på bana 03. MVH Macley |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Medlem
|
![]()
Hej
Någon som kan några bar sidor där man kan ladda ner plan till fs2004 utan att behöva vara reggad jag vet fsnordic och flight-sim.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag vet att jag ställt frågan innan, men jag förstår inte hur ni kan landa. Varje gång jag försöker blir det en krasch..SÅ ifall ni har tid och lust, får ni gärna skicka mig en checklista på vad som skall göras för att få en bra och fin landning. Skicka den till min mail.
Kan tilläggas att det gäller FS2002 än så länge. Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Medlem
|
![]()
Kan man lägga in plan så de flyger samtidigt som en själv alltså byta ut planet till ett tex SAS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Moving Steel on Land and Under Water |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Liten gåta (eller två). ![]() Var är bilden tagen, över vilken stad (område ger extra plus), och vilken typ av plan är det? En fråga till, har SAS någonsin haft denna variant av fraktgodsversion? ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Västberga industriområde... Älvsjömässan uppe till höger... Årstafältet uppe til vänster... Södra länken... hmm.. saknas...
![]() Flygplanstyp... aj då... [:0] Edit: Hjärnsläpp... Årsta industriområde.. Näe, Västberga industriområde ska de va... Med tyngdpunkt på nedre delen av bilden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det är nog inte Stockholm. Älvsjöstationen har biljetthall med bro ovanför spårområden. Det är nog annan stad nånstans men vet inte vilken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Utan att ha tagit bilden måste jag hålla med Mazzen till 102%
Synd att bilden är för ny så bron till slakthuset inte är med. Robban |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Asch Totte...
![]() Du har helt rätt vad gäller Älvsjö och biljett-hall... Men, biljetthallen med bro är precis utanför bilden, till höger... Så, det syns inte på bilden, det är bara halva mäss-området som syns... Ganska precis mellan vänster motor och vänster vinge så stod jag som 13-14-åring o tåg-nördade när D-lok o T21-or växlade där, och rangerade ner godsvagnar utmed växlingsryggen... Tills nån SJ-anställd kom o körde bort oss, fast vi var väldigt noga med att hålla oss på behörigt avstånd från tågen... Men, det kunde ju inte dom veta att vi var "seriösa"... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() Roger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |