![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Behöver jag nämna att jag fick åka med på en provtur. Harry |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Lyllo!![
![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Fränt kan man lugnt säga att det var!
Fast i ärlighetens namn ska jag väl säga att det var något slags ”öppet hus” så att i princip vem som helst som ville fick åka med. En ganska angenäm upplevelse faktiskt, ganska mjuk gång och inte så stötigt som när man känner minsta rälsskarv ända in i märgen, dessutom ganska accelerationssnabb och har tydligen dragit 60 ton grus vid något tillfälle (kan ha varit originalet) Med nöd och näppe fick man plats med fyra vuxna på förarplatsen. Harry |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från idag (Bl.a X40!) | vl | Off-topic | 1 | 2004-06-20 15:42 |
Några bilder från Nässjö idag+en bild i Vetlanda | vfp420b | Off-topic | 5 | 2004-03-21 21:06 |
Bild från minnesvärd dag | Pson | Off-topic | 0 | 2003-09-22 20:38 |
Liten bild från ny aktivitet! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-20 21:26 |
Bild från en svunnen tid | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-04-26 14:41 |