![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Nja, vet inte exakt hur jag kommer göra. Det blir ju en rejäl sväng med tillstånd om man ska leverera med fordon i rutten. LLJ är ju väldigt mycket trafik-orienterad och med många olika trafikslag, så det blir en ganska stor flora av olika fordon. Jag tror att det kommer bli på detta sättet: Aktiviteterna kommer i separat paket. Nedladdningställen kommer vara ett fåtal, men bra, sannolikt följande: - banbyggarna.com - e-buzz förståss - the-train.de - train-sim.com - llj.se den egna siten kommer i första hand inte att vara med så mycke nedladdningar där, utan mer en online-dokumentation för rutten, samt anvisningar för var fordonen kan laddas ner. Många av de fordon jag har installerade är ju dels så att dom kan ha blivit uppdaterade, eller kanske inte är tillgängliga. För ett gäng har jag knappt kunskap om var jag hemtat hem dom. Så, när officiella aktiviteter skapas, så lär det bli färsk nedladdning, så jag själv märker om det är något bekymmer med nedladdningen. Så, jag kommer göra vad jag kan för att fordon för aktiviteter ska vara så lätt som möjligt att ladda hem. jag vet att många har bekymmer att komma in på train-sim.com, så den är väl i så lite utsträckning som möjligt kanske. Dock tror jag att det kanske finns fordon där som inte finna på andra ställen, timmervagnar, t.ex. ![]() |
|
![]() |
![]() |