![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Jag håller på med en bana och när jag skulle provköra de första baseboarden upptäckte jag att bommarna inte gick ner när tåget kom.
![]() Fråga1: Är det någon som vet varför?[8] Fråga2:finns det något att göra ät det?[8] Bilder kommer när jag fixat något att komprimera dem med. Förhoppningsvis kommer man kunna ladda ner den om jag blir nöjd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
När jag startade tåget från ett annat baseboard funkade det.[?]
![]() Jag bytte också ut järnvägskorsningen dock mot en lika dan: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Vilken övergång och bommar har du använt (KUID)? Det kanske är en version som inte har funktion, (gissar utan att veta). /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Järnvägsövergången är den från BHJ.
Kommer troligtvis byta ut dem så man slipper ladda ner hela BHJ för att kunna köra på banan. KUID: okänt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Du kanske körde tåget för fort eller nått, för bommarna brukar fällas rätt så sent, när tåget nästan är vid övergången. ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vid första provkörningen körde tåget runt 30 km/h
|
![]() |
![]() |