![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej igen!
Jag gjorde ett litet test att smooth:a loket lite här är resultatet (hade ändå tänkt göra det men.. Jag ska köpa en ny dator och innan dess kommer det inte bli något gjort på loket. Resultat: Titta på hjulen! Jag tycker det blev bra... appropå det så Mats visst kan man göra det som du skrev med ekrarna men då skulle smoothingen inte funka lika bra.. För det bygger ju på att det är samma objekt eller lite mindre polygoner. Men annars är det ju en bra ide och jag kommer nog använda den på den lättare varianten. Nu vill jag gärna ha synpunkter på smoothingen, tycker själv det ser oenhetligt ut på vissa ställen, men det kanske löser sig med texturer. MVH Zzarr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |