![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Fixat och skickat, du borde ha fått det nu.
EDIT: Nej, det gick inte fram. Hotmail tycker att mina attachments (som är 1.4mb) är för stora. Har du någon annan adress jag kan skicka till? //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
skicka till jonsson.alexander@telia.com (iochförsig måstem jag bränna då men vem bryr sig inte jag iallafall
![]() Ha en bra dag // Jonsson byger på en Uppsala Spårvägar till TRS2004 rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Jag har redan gjort om det, delade upp grejerna i mindre filer och testade sända igen. Verkar som om att det funkade denna gången för jag har inte fått något felmeddelande tillbaka.
Skulle du nånsin släppa denna rutt så står jag gärna med i tacklistan, såklart. ![]() //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
du ska få ett hedersomnänande
behöver även delarna 2,3 och4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Jo, de kom tillbaka med detta meddelande:
Kod:
Your message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: Emailing: Uppsala.part04.rar Sent: 2004-06-13 19:35 The following recipient(s) could not be reached: m32_401@hotmail.com on 2004-06-13 19:43 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again. <mc11-f38.hotmail.com #5.2.3 smtp;552 5.2.3 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.> //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Skickat.
//John |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Kom det fram OK?
//John |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Junior Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Hur får man tag på alla fina svenska lok?
Har du nån länk? Classifaed |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://www.stw.se/index_swe.html Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Tjena på er alla!
jag är ny på det här...men har en grym pension för tåg. men jag har en fråga...jag bor i jönköping. skulle ingen kunna göra sträckan mellan Jönköping-Halmstad skulle va coolt... ha det bra... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |