![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Tjena! jag undrar om någon har beställt från Nordic Softsales?
jag undrar om man kan lite på det? jag har fåt en fraktura nu men inte spelen. ska man betalla först och sen få spelen eller hur fungerar det? Snälla Hjälp mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
|
![]() Citat:
![]() man är ju lite ivrig för att få det nu ![]() men man kan lita på dom va? jag har aldrig beställt så här innan. inte så att man får Fakturan innan spelet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Du kan lite på dem. Det är Nordic Softsales som hjälpt oss (STW) att marknadsföra Svenska Tåg 2004 och Svenska Tåg 2005. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Junior Member
|
![]() Citat:
![]() tack för att ni svarade ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
hehe, dom är lite ovanliga. Skickar en faktura innan produkten kommit till en. Fast dom verkar ju ok
![]() Om jag läste rätt skickar dom mott postförskott första gången man beställer men jag fick ändå en faktura och på den verkar dom tagit betalt för postförskott. Vi får se i morgon måndag eller på tisdag hur dom funkar med leveranser. Men man kan inte vara utan denna suveräna skiva till sitt spel så man får stå ut med lite väntan. Bra jobb med skivan d00ds ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |