![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag avslutar min nyårsnatt med att kolla läget på forumet och jag ser bara fram emot vad 2005 har att erbjuda i nya rutter och versioner med eller utan Microsoft som partner.
Mazz, Totte, Hawk, Pierre , blir ni klara med era fina rutter och uppdateringar iår? Har följt utvecklingen under lång tid nu här på forumet och kan bara säga att detta är det bästa som hänt MSTS! GOTT NYTT ÅR!! [8D] ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 15:30 |
Tillåter inte MSTS action? | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-02 17:28 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
Angående MSTS forum. | bobjörk | Off-topic | 8 | 2002-06-30 17:57 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 10:50 |