![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Junior Member
|
![]()
Hej mina önskningar för 2005 är
1. Regina 2. X31/X32 3. Rutt med södra stambanan (X2000) Ha det bra! Eric www.rkuf.se/kalmar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Jahapp, en önskelista;
1) Svenska Hus - såväl höghus som en- & flerfamiljshus 2) Stationer & Terminaler av alla de slag 3) Svenska Lantgårdar / Jordbruksfastigheter 4) Vägsnuttar som har andra vinklar än 45 & 90 grader (optimalt vore ju en väg som fungerar som 'Dynamic Track') Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Antar att du Mazz redan vet om vad jag vill ha, men jag slänger ut lite annat här istället
SJ litt Sa (ånga[ ![]() Gamla stationshus och finfina lokstall som dominerar min lista varför då: Sa för att det är sveriges snyggaste normalspåriga ånglok tillsammans med litt W. Stationshus av samma anledning som Olis Lokstall: det har funnits på dom flesta större stationerna i sverige ![]() [Johan] |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Hej med jer
Også et llle ønske fra Danmark: en Litra F 1200. Den har kørt både i Sverige og Danmark. I Danmark hed den Litra E Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Junior Member
|
![]()
Det jag skulle vilja se inom lok är ett ellok litt RB gärna 1001. Varför ja det är juh det första tyristorlok sok ASEA gjorde och det följdes av många olika utvecklingar på det dessutom hade det vart kul att köra ett norrlandståg med sovvagnar och RB lok från 60 talet.
Inom Ånglok så hade Litt F 1200 vart en önskedröm då det hade var underbart att få se denna underbara kreation rulla i datorn. Litt SA-SB hade också vart en dröm. Inom vagnar så hade en WL 2 vart önskvärd även en B8 (familjevagn) och AFM7 denna kreation så ful att den blir charmig. gärna då med inredning och Cabview. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
har bare et ønske :
Pass60 blå/svart fototexturer ![]() DM3 og RC er best ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
1) Stationer vänersborg, Öxnered, Trollhättan
Eftersom jag inte vet hur man bygger. Men kan ta bilder när min nya kamra kommer. Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Min enda önskan, eller önskan är det inte, men förhoppning låter bättre, är att Mazz fortsätter med byggandet på LLJ och kan´ske (om omständigheterna tillåter detta och allt är bra) släpper denna fantastiska rutt.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Min önskan vore att JBJ2 släpps...
Även en update (koppelbuggen+signalsättningen samt att man förenklar installationen med Routeriter) för VHJ till VHJ ver 2 släpps samt fred på jorden ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
AFM7, Z65, Z66 och LLJ
![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Min önskelista.
![]()
Samt givetvis lite mer svenskt material på stationssidan, gärna snygga perronger. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Junior Member
|
![]()
Ett enda litet trångt tåg som jag har velat ha sedan MSTS kom ut i butikerna är...en A30B!...kanske min önskan blir sann någon vacker dag [:I].
Om någon skulle tänkas göra den, så kan jag hjälpa till med att göra texturerna, är nämligen expert på det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Dessa stationer passar till min rutt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej något som skule vara trevligt skule vara om det skulle koma ett rigina eventuelt ett v3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men JBJ2, där har jag inget inflytande länre. Rutten är skickad till signalsättning, tyvärr inget ja kan råda över. VHJ, kan ja inte ens svara på, har inte de minsta mä den rutten att göra ![]() Ha de gott ![]() Hawk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Önskningar för 2005? | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 77 | 2007-01-21 19:05 |
beställa svenska tåg 2005? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-25 17:33 |
innehåll i svenska tåg 2005? Finns EG-loket? | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-17 23:50 |
Svenska tåg 2005 | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-12 00:54 |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |