![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Finns det nån ute i sommarnatten som har gjort en svensk vägskyddsanläggning där vinkeln mellan väg och spår inte är 90 grader?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
En sån skulle jag också vilja ha, ungefär som att bilvägen kommer från samma håll som järnvägen, och inte behöva svänga på bilvägen för att den ska komma över järnvägen.
M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
I Alvesta finns en, i Lekaryd (strax utanför Alvesta en annan), utanför Rydaholm och en i närheten av Bor. Samtliga liknar till formen ett X mer eller mindre.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Borde vara lätt att göra i gmax eller 3DS eftersom man sätter ut "helpers" i "meshen", se sid 83 i content creators guide v. 1.02.
Tyvärr måste man ha tillgång till källfilen för att kunna flytta "helpers" och ändra vinkeln mellan spår och väg. Håller på med några till "min nya idé" för Eds Bruk. LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Är det någon som nappar på idén?
Snart är det vår! |
![]() |
![]() |