![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag undrar varför man får felmedellandet "unzip32 DLL is missing " när man skall ta hem kartor på Radio Mobile. Jag har gjort pressis som man skall göra för att det skall fungera men jag får bara felmeddelandet och en tom ruta utan karta. Jag tittade efter om det stog något om felmeddelandet men det gjrde det inte. m.v.h Arne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Arne,
Du måste tanka hem denna filen: http://www.cplus.org/rmw/unzip32.zip och och sen zippa upp den i katalogen som Radio Mobile finns. Jag gjorde samma fel själv första gången jag provade Radio Mobile. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack Mats!
Det Gick denna gången. ![]() bara få texten klarare på mapen så man kan se hur järnvägen skall gå så blir det ännu bättre. Som nu är det lite sudigt så man knappt kan se vad det står på mapen. m.v.h. Arne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
Vart kan man ladda ner kartor skulle vara bra att vetas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kartor / DEM filer | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 11 | 2006-01-30 22:14 |
Kartor | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2005-02-05 10:06 |
Kartor | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-03-16 19:46 |
Kartor (hemsida) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-04 19:26 |
Kartor | Totte | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-04 10:12 |