![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Har i svenska wupper ( som är en trevlig rutt ) försökt otaliga gånger hitta rätt version av x9 till de akterna som finns, men den versionen har jag inte lyckats hitta tyvärr, går det göra någon uppdatering så att det funkar, eller finns det rätt version att hitta .
MVH PDSK Pdsk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har tyvärr samma problem som dig.
Har provat ladda hem alla olika verstioner som finns. Hela tiden kommer det upp error på X9-vers.2. Kan inte hitta någon vers. som passar eller uppdatering. O. Kjelstad SGTK http://sgtk.cjb.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vad heter aktiviteten? Jag kan försöka ta bort min X9, laad hem den som ligger hos banbyggarna och göra en ny X9 åt er...
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Kul om du kan fixa till det, det är akterna 4000 och uppåt där x9 ingår.
MVH PDSK Pdsk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
Purche fixar säkert till det, han har bra ordning på sin sida tycker jag, med uppdateringar osv, orsaken till att jag försökt fixa det själv är att jag trodde jag själv strulade till det ( som är mest vanligt )
MVH PDSK Pdsk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-12-18 14:55 |
Hjälp med aktivitet | ojje | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-05-25 12:36 |
Kmj 3.1 aktivitet som kräver German Railroads... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-03-18 08:26 |
Aktivitet 302 till SWE ute nu. | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-09-23 19:08 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |