![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja, vad skall man klaga på???? Finns liksom inget att gnälla över....Funkar perfekt...Hade bara lite problem igår när jag skulle logga in, men det fungerar ju nu... Riktigt bra jobb ni har gjort... Betyg 6 av 5 möjliga MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ball ny look, jag diggar det fett asså!
/Jonatan
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Känns lite ovanligt, men man vänjer sig väl.
Tycker även att det går lite segare att öppna en sida och gå till en annan. Kan ju bero på, att det jobbas med sidan eller att grabbarna sitter på var sin burk och kör CS på samma lina, men tidigare har inte det stört lika mycket som nu i så fall. Annars verkar det fullt okey och dom nya funktionerna hinner man kanske lära sig till nästa byte. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Jag tycker att forumet är riktigt bra. Det får 5 av 5 stjärnor av mig. För mig laddas sidorna snabbare nu så jag tycker det bara är positivt med bytet.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nya forumet är kanon!
Hade problem att logga in först, men nu funkar det bra.... All heder åt dom som grejade nya forumet och full pott i betyget! EDIT: Har bara ett problem. Jag vet inte hur man får signatur-bilden (Y1:an) att synas??????
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2005-03-28 klockan 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Får instämma de andra, jag tycker att det nya forumet är snyggt och trevligt. ![]() - Jag kan inte ta bort mina inlägg, finns det ingen sådan funktion? (Om inte, skulle admin kanske kunna ta bort mitt senaste inlägg i ämnet "Problem med Download Helper"?) - Jag kan inte ladda upp bilder som är större än ca 30 kb, är det något fel eller ska det vara så? - Det ser lite rörigt ut under "Ort" i min profil, det står "Vickleby, Öland, , Sweden". Kan man inte göra något system för detta så att "Sweden" alltid ligger på en egen rad eller liknande? - Till sist har jag också stött på samma problem som Pierre i hans inlägg precis ovan, min signaturbild fungerar inte. Hur löser man detta? Hoppas på svar från vår admin! ![]() Senast redigerad av Joel den 2005-03-30 klockan 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
|
![]()
För att få till signaturbilden kan ni antingen ladda upp en egen bild i kontrollpanelen.
Eller bara editera er nuvarande adress till bilden genom att lägga till http://www.e-buzz.net/forum/ och sedan det ni redan hade t.ex attchments2.min-bild.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Forumet får fem tummar av fem möjliga.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Efter detta stop. Tycker jag att det flytter på, bra mycket bättre för mig. Än vad det gjorde innan. Bengan |
|
![]() |
![]() |