![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det är möjligt att dom på inga vilkor vill råka ut för att göra intrång på upphovsrätten och på detta sättet skickar ut till alla kratörer på Trainz.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, mycket möjligt.
För mig är det i alla fall okey för dom att göra vad dom vill, med det jag själv har gjort. Så som vagnarna i Paintshed, men sedan vet inte jag heller. Hur det är med vägmärkena t.ex. Där har ju jag bara bytt ut några bilder på emges skyltar och fått klartecken utav honom att lägga upp hos Auran. Så ge dom klartecken för något som man inte har gjort från början själv, undrar jag om man kan. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Har också fått detta mail.
Håller med Bengan att man kan nog bara ge tillstånd för det man själv har skapat. /Lars
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänkte svara tillbaka på mailet.
Är det någon som har lust att översätta, så att det blir rätt och inga missförstånd. Skriva något likvärdigt, att det är OK att använda det lilla som jag har gjort till Trainz om dom nu även får tillstånd av den personen som har gjort ursprungsobjektet. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Hi Stuart! It is okay to use the little group of obejcts i have created for Trainz, if you have permission to use the objects from the original creators. Best regards, Goran. |
|
![]() |
![]() |