Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-04-16, 12:47   #34
rojo75
Member

Reg.datum: Aug 2003
Standard

Dessvärre har det inte byggts så mycket på Göteborgs-rutten den senaste tiden. Det är ett stort projekt för en person (det visste jag redan från början) så det blev till slut lite oinspirerande att fortsätta ensam. Lägg dessutom till att jag är en vanlig lat människa som inte har någon dunder-disciplin, så har ni resultatet.

Intresset övergick i början till ett återhämtat fotointresse, där jag försökte dokumentera hållplatser och miljöer med byggandet i åtanke. Men det gäller att prioritera. För tillfället har jag prioriterat mitt arbete och film- och musikstudier framför att bygga i datorn (eller fotografera för den delen, men det kommer nog tillbaka).

Detta är inte på något sätt tänkt som ett försvar, eftersom jag inte åtagit mig något. Möjligtvis kan det vara lite "taskigt" att lägga ut bilder och starta trådar för att sedan inte slutföra projektet. Men det finns ju även en egoistisk anledning att göra det, ofta vill man bli "peppad" att fortsätta eller få konstruktiv kritik. Jag tittar då och då in på MSTS-delen av forumet och tittar på Tottes fortskridande i Norge, det är en fantastiskt disciplinerad människa som jag beundrar mycket. Givetvis finns det fler, jag bara nämnde honom som exempel.

Om någon vill ha källfilerna till mitt ruttbygge eftersom intresse finns att återuppta och fortsätta bygga, delar jag gärna med mig av dessa. Jag kan nås på e-post rojo (snabel-a) nocrew (punkt) org.

/Rolf
rojo75 besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Byggnader runt Göteborg C Hengelo 3D-design - Trainz 27 2005-09-03 15:52
Spårvägen i Göteborg: signalering rojo75 Landskapsdesign - Trainz 2 2004-02-23 15:16
Göteborg! Angelsmind Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 1 2004-02-09 01:56
Göteborg och stockholm Orbiter fan Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 25 2003-10-18 18:50
Någon som fotograferade sjösättningen av Göteborg? Trigger Off-topic 5 2003-06-09 19:08

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:30.