![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej hej! Jo jag har tänkt att jag ska bättra mig. Ni som hatar mig kanske inte kommer hata mig längre. För jag ska vara personligare. För jag var hos operation killen idag och lagade min hjärna
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-05-08 klockan 15:15. Anledning: Nu har jag bättrat mig. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Finns det någon översättare från fjortisspråk till vanlig svenska?
Senast redigerad av DJTimboy den 2005-05-08 klockan 14:04. Anledning: Felstavning |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Crippan, du kan ju till att börja med lära dig att använda punkt, komma etc. Skriv sedan gärna på ett begripligt sätt exempelvis: Hej! Jag har tänkt att jag ska bättra mig. Ni som hatar mig kanske kan förlåta mig? Jag ska vara personligare*, har varit hos en kirurg som opererat mig och min hjärna**. Jag vill ha en chans till, inte få negativa kommentarer***, jag gör mitt bästa för att lära mig. Ni som skriver dumma saker till mig ingorerar jag, för jag tål inte negativ kritik när jag uppfört mig dåligt. Det var en översättning tror jag? Låter ganska likt iallafall! ![]() * Vad har det med saken att göra? Uppför du dig bättre om du bli personligare? ** När började man operera folks hjärnor så att man ändrade sin attityd? Något nytt jag missat? Det vore ju underverk för männskligheten! ![]() *** Vad väntar du dig att få när du uppför dig som du gör? Man kan inte göra så helt enkelt! ____ ___ ___ ___ ___ Crippan, det handlar inte bara om det, att kunna skriva ordenligt är ju en fråga om att INTE skriva tills det blir ny rad som du gör också. Lufta texten är ett exempel som vore trevligt. Två punkter efter mening har du i sista inlägget? Aldrig fått lära mig att det är någon standard, utan här har man lärt sig att antingen en eller tre punkter är det som ska stå efter en mening! ![]() Förstår du inte själv att du skriver väldigt konstigt, omoget fjortisspråk som vissa väljer att kalla det så kan jag nog inte förklara det för dig! Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-05-08 klockan 14:14. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Många krav från min sida. Ta inte illa upp, jag vill gärna se medlemmar här men att de sköter sig är ju en sak som är minst lika viktig!
![]() Du behöver inte göra två inlägg på rad(även kallat dubbelpost). Finns en knapp som heter edit, det ser dumt ut när det kommer flera inlägg från en och samma person, men jag har sett fler personer som skrivit flera inlägg på rad på sistone, i vissa trådar speciellt... Hoppas du tar åt dig utan att bli ledsen, blir kul att ha en medlem som uppför sig och det är vad jag tror du kommer göra! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och du bör tänka på ditt namn om du gör en användare på någon hemsida, altså jag menar att du kanske ska ha STOR bokstav i början av ditt/dina fina namn ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Bålsta som går i min klass. Jag sa såhär till honom, Det är visst ovanligt med trådar på E-buzz. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Som du märker så blir folk arga och irriterade när det postas inlägg som inte tillför något i diskussionen, så dra ner på inlägg typ "Så! Nu kan man inte skriva i denna tråd någon mera" som absolut inte tillför någonting alls till diskussionen/erna. Sådana inlägg skapar irritation som du märkt, så undvik sådana svar i trådar.