![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Det hoppas jag med
![]() Får man önska sig en liten detalj?. Jag skulle gärna villja se många trän, av olika sorter ![]() Jag ser ett litet fel vid AGA, bussarna vid buss parkeringen på höger sida mot ropsten ska inte vara där, de står bara bussar på vänster sida. Citat:
![]() |
![]() |
#122 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack allihopa!
Verkligen roligt att ni gillar bilderna på vad jag försöker åstadkomma... Byggare Bob: Bra hemsida och trä-vagnen är ju helt underbart vacker!!!! Sigma: Mer träd kommer...och olika sorter. Angående bussarna, så kan du inte göra en "skiss" i t.ex. paint på hur du menar? Om du gör en bergsskärning, så är det ingen idé du skickar mig gmax-filer eller nått. Jag kan inget om att bygga i 3d! Jag måste tyvärr ha ett färdigt objekt, som jag bara kan placera ut i rutten. Rutten fick en lite paus igen, då jag fick en liten knäpp(?) idé om körbara bussar och lastbilar. Att göra dom körbara är inget problem, men att få ljusen där man vill ha dom...det är jobbigt!
![]() |
#123 |
Guest
|
![]()
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...&postcount=109.
Jag vet vad Sigma menar med bussarna, Pierre, det skall bara vara bussar närmast banvallen, inga bussar i bakgrunden alltså. |
![]() |
![]() |
#124 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ok då vet jag!
Tack för att ni säger till, Sigma och Byggare Bob.
![]() |
#125 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Hur går det med rutten Pierre?
![]() |
#126 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tyvärr har det stått still sen sist. Har haft fullt upp med annat...
![]() |
#127 |
Hedersmedlem
|
![]()
Gjorde ett omslag på skoj...
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Du, den må jag säga var lyckad ![]() MVH Kenneth
![]() |
#129 |
Medlem
|
![]()
Det ser bara bättre och bättre ut. Du är helt otrolig Pierre, fortsätt med ditt mästerverk, jag längtar redan!
![]()
![]() |
#130 |
Medlem
|
![]()
Har du fortsatt med banan eller tänker du släppa en BETA?
![]() |
#131 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag har all tid i världen just nu (arbetslös), men det verkar inte hjälpa. Jag kommer inte igång med byggandet igen. Vet inte varför???? Saknar den rätta lusten...
Så en beta kanske vore bäst att släppa!? Då kan man ju få lite feedback också. Vad som är bra respektive dåligt med rutten. Tar och packar rutten och lägger upp en beta av den, så får ni testa den och säga vad ni tycker!
![]() |
#132 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Har spanat som tusan efter den här rutten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har laddat upp en beta nu, för dom som vill testa den. Den kommer väl finnas på www.train-sim.com om nån dag eller två!?
Detta är som sagt en beta och det finns fortfarande mycket kvar att göra. Anledningen till att jag la upp en beta, är att det stått still ett bra tag och jag vill också få lite feedback på den!
![]() |
#134 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Skulle gärna testa men har inte MSTS kvar på min dator och sonen kör helst annat på sin. Nästa vecka är det spårvagn i skala 1:1 för mig (Malmköping).
Hur som helst uppskattar jag din ambition och det jag sett verkar ju lovande. Hur mycket jobb är det att göra en Trainz version?
![]() |
#135 |
Medlem
|
![]()
Jag kan testa lite eftersom jag har varit jäkligt sugen på denna rutt.
Om jag hade kunnat bygga rutter i MSTS så hade jag kunnat bygga lite på den men jag kan knappt sätta ut ett hus! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 21:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 22:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 14:25 |