![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Då många från utlandet vill regga sig och har problem med svenskan har jag satt det vanliga språket till engelska.
ALLA kan dock få svenska genom att ändra detta i kontrollpanelen i sin profil. http://217.197.57.186/forum/usercp.php? Senast redigerad av Joel den 2005-10-26 klockan 11:04. Anledning: Bokstäverna å, ä och ö saknades i texten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
För den eller de som inte hittar så kan jag förtydliga att du går in på länken Fredrik har i sitt inlägg. Därefter klickar du på "Edit options" och längst ner finns en ruta som du kan ändra till "Svenska" bland flera språk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Finns det någon möjlighet att ni kan ändra till 24-timmarsklocka som default istället för AM/PM som blev nu? mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Var ar det AM/PM-klocka Mats?
Jag tror att aven detta kan du sjalv paverka i kontrollpanelen. For mig ar det 24-timmars klocka i forumet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Fredrik!
Lite otydligt skrivet av mig. Det jag menar tiden för inlägg visas som AM/PM i forumet om man inte loggar in. Det är en liten sak men det känns som om man får en bättre överblick med 24-timmarstid. Om jag loggar in så har jag också 24-klocka. Som sagt, en liten detalj bara. ![]() mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
AM/PM är tydligen default för engelska, precis som 24timmars är default för Svenska.
Jag gissar att så är även fallet när man inte är inloggad, fast då är numera engelska default och därmed även AM/PM.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
OT: Har forumet varit nere en längre tid nu i augusti??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Nja får väl svaret bli.
Förut gick det inte komma in på www.e-buzz.net/forum, bara på http://217.197.57.186/forum Det står i någon tråd om varför. Kommer inte ihåg sånt den här tiden på dygnet ![]()
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
|
![]()
På www.e-buzz.net/forum ligger bara en re-direct hit. När den servern stannar överförs man inte hit.
Vill man alltid kunna nå forumet är det http://217.197.57.186/forum som skall användas. Det är denna URL vi haft sedan drygt två månader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Vad bra att man kan komma in på startsidan nu!