![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej!
Jag har laddat hem från www.ts-ef.com och installerat "Denmark 2000 Elektric Neumünster + Malmö Version" men jag får inte det till och fungera. Jag är inte så himla insatt i MTS, nästan nygligen köpt spelet. Hoppas där är någon som kan hjälpa mig. När jag ska spela rutten kommer där upp en massa felmeddelande.. bl a... routes\DK2000\terrtex\microtex.ace routes\DK2000\textures\US2GreyWare.ace routes\DK2000\textures\US2GreyWare02.ace routes\DK2000\textures\talltreeblocknew.ace routes\DK2000\textures\buffer.ace M.m..... När jag läste i redme.filen stod där att man skulle ha alla 6 orginal rutterna installerat.. men vart hittar jag dem då? Vad där stod på www.ts-ef.com skulle man bara ha X-tracks 3.14 och New Roads 3.2 installerat och det har jag. Jag såg verkligen fram emot denna rutt. Väntade i drygt 8 timmar på att filen skulle bli nerladdade. Därför hoppas jag verkligen att någon som är mer insatt i det här kan hjälpa mig. Tack på förhand! André Bergqvist //andre_bergqvist@hotmail.com |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dansk togmateriel | Erich | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-09-09 15:28 |
Dansk ång-P - ståpälsvarning! | LarryB | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2003-08-21 19:04 |
Dansk Litra P 906! | Steamhammer | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 8 | 2003-06-13 13:46 |
Dansk Screenshot side | Halalko | Off-topic | 3 | 2003-04-24 19:49 |
Bt [problem med dansk aktivitet] | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-07-22 20:57 |