|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Jag har försökt det med hytten men det blir inte bra
![]() Vet inte om ni blir nöjda då allt inte riktigt stämmer Men då menar jag inte i stora drag utan en del småfel på texturen men det mesta har jag gjort på texturen så att det skulle bli bra. Det med micke321 tycker jag var dåligt Vet inte vad jag ska säga men detta får vi försöka lösa förhoppningsvis ----------------------------------------------- MVH Arvid(_nilsson) ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Tyvärr blir det inget av detta
![]() ![]() Har frågat micke321 om lov fast han ville absolutn inte att hans texturer skulle användas ![]() Fast om jag skulle få en mall till X10 eller X14 så skulle jag kanske kunna fixa lite ändå
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
denna tråd är ju Mycket Gammal. Men en fråga till Arvid: Har du kvar den pågatågs målningen? Vill gärna ha den.
|
|
|
#4 |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Har målningen men inget tillstånd då texturmålaren ej tillåter mej.
Tyvärr. Själv använder jag ej modellen heller
|